Ik heb echt enooooorme trust issues. Mijn psych zegt dat het wellicht door mijn verlatingsangst komt dat ik nu wat down en depri ben. Eigenlijk zou ik wat meer naar mijn innerlijke kind moeten kijken zodat ik mensen weer ga vertrouwen en mijn oude patronen kan doorbreken. Of ademhalingsoefeningen en meditatie om meer bij mijn gezonde mantra’s te komen. Kortom, ik kan best nog wat therapie gebruiken. Dus lees je dit, ben je psycholoog en denk je, ik durf deze uitdaging aan te gaan, vul dan het formulier in!


