Crispy

Chihuahua, mannelijk, 6 Feb 2023

Over mij

Heeeey wat leuk dat je op mij hebt geklikt, ik ben namelijk op zoek naar jou! Nouja ik hoop dat jij de ware bent. Mijn naam is Crispy en ik ben een klein boefje. Zoals de meeste chihuahua’s doe ik alsof ik heel wat ben als we andere honden tegenkomen. Maar eigenlijk komt dat door mijn eigen onzekerheid. Ik woon nu met 2 andere hondjes (op de 3e foto) en 1 kat, dus elke avond lopen we met zijn vieren door de buurt. Een roedeltje vind ik wel heel erg fijn om deel van uit te maken. Ik zoek een huisje waar ik veel geknuffeld word en lekker op de bank mag liggen om samen tv te kijken. Als er een ander klein hondje in huis woont zou ik dat wel heel leuk vinden. Verder ben ik heel goed in jammeren als ik niet krijg wat ik wil, en je van je werk houden (foto 2). Ik houd ook heel erg van spelen met mijn vriendje, of met een speeltje. Denk jij dat wij voor elkaar zijn gemaakt?

Soort baasje

Crispy's paspoort

  • Ras Chihuahua
  • Geboortedatum 6 februari, 2023
  • Geslacht mannelijk
  • Gecastreerd/gesteriliseerd Nee
  • Schofthoogte (cm) 25
  • Adoptiekosten € 225
  • Diernummer 59399

Denk je dat wij matchen? Leuk, laten we elkaar een keer ontmoeten!

Foto's

Wat ik nog meer over mezelf kan vertellen

Ja, maar niet met iedere hond. Ik moet altijd even wennen en aftasten of het goed klikt
Ja, In mijn pleeggezin woont een kat en daar kan ik goed mee overweg.
Alleen oudere kinderen. Kleinere kinderen vind ik wat spannend maar wat oudere kinderen zijn meestal niet zo springerig meer.
Ja, Dat doe ik al regelmatig bij mijn pleegmoeder. Ik spring dan wel meteen op de bank en lik de kruimels van tafel, maar vind het niet erg om af en toe alleen thuis te moeten blijven.
Kan overal wonen. Ik woon nu in een groot dorp, maar ook door de stad lopen heb ik al regelmatig gedaan. Als we dan maar wel vaak naar het bos gaan om lang te wandelen!
Nee, Ik blaf best hard, maar eigenlijk vooral uit onzekerheid!
Loopt netjes mee. Ik trek soms wel een beetje als ik nodig moet plassen of andere honden zie maar over het algemeen ben ik best netjes!
Ja, op termijn. Ik luister goed naar mijn naam en houd heeeeel erg van snoepjes. Dus na veel trainen en goed wennen kan ik wel loslopen.

Fysieke aandachtspunten

Geen aandachtspunten bekend

Aandachtspunten gedrag

Geen aandachtspunten bekend

Denk je dat wij matchen? Leuk, laten we elkaar een keer ontmoeten!